[Gelistirici] geleneksel review günü

Necdet Yücel necdetyucel at gmail.com
18 Eyl 2010 Cmt 18:37:02 EEST

Selamlar,

Dün gözden geçirme bekleyen paketleri içeren raporların üçüncüsünü
yazdım ama hepimizin gördüğü gibi o da diğer ikisi gibi hiç ilgi
görmedi. Biliyorum hepimizin çok işi var, hatta bazılarımızın
Pardus'tan başka işleri de var ama review sürecinde sizce de işler
haddinden fazla yavaş ilerlemiyor mu? Bir bileşen sorumlusunun ayda
bir kere bile review yapmamasında bir anormallik var bence. Sonuçta
yapılacak iş atla deve de değil.

Bırak bu gözden geçirme işini diyorsanız o da bir seçenek ama bu işi
yoluna koyabilsek daha iyi olacak sanki. Haftada bir review gününden
başka önereceğiniz başka bir yöntem varsa onun üzerinde konuşalım.

İyi tatiller diliyorum.

---
Necdet Yücel