[Gelistirici] contrib'ten pardus deposuna paket taşıma

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
1 Eyl 2010 Çar 16:05:03 EEST

On Wed, 1 Sep 2010 15:59:19 +0300
Necdet Yücel <necdetyucel at gmail.com> wrote:

> Selamlar,
>
> Contrib deposundaki programming/language/python ve programming/library
> altındaki paketleri elden geçirip pardus deposuna aktarılmaları için
> review'e alıyorum. Çok sayıda paket olduğundan uzun sürecek bir süreç
> olacak sanırım.
>
> Paketlerin review'den 2 ACK almalarının ardından contrib depodan
> silip, 2009/C2/2011 depolarına commit edeceğim. Buraya kadar bir
> problem yok ama taşınacak paketlere bağımlılığı olan paketler için de
> bir şeyler yapmak gerekecek. Paketlerin bazılarının güncel
> [...]

 Bence sahipli sahipsiz hepsini contrib-devel de yapıp geçelim.
contrib/stable a almaya gerek yok, nasılsa sadece build dep ler
değişecek. Bu değişikliği otomatik yapmak için
uludag/trunk/scripts/mass-build-dependency-change  betiğini
kullanabiliriz.

 Bir de 2009 a paketler geçmeden önce bana haber edin farmı
hazırlayayım.