[Gelistirici] contrib'ten pardus deposuna paket taşıma

Necdet Yücel necdetyucel at gmail.com
1 Eyl 2010 Çar 15:59:19 EEST

Selamlar,

Contrib deposundaki programming/language/python ve programming/library
altındaki paketleri elden geçirip pardus deposuna aktarılmaları için
review'e alıyorum. Çok sayıda paket olduğundan uzun sürecek bir süreç
olacak sanırım.

Paketlerin review'den 2 ACK almalarının ardından contrib depodan
silip, 2009/C2/2011 depolarına commit edeceğim. Buraya kadar bir
problem yok ama taşınacak paketlere bağımlılığı olan paketler için de
bir şeyler yapmak gerekecek. Paketlerin bazılarının güncel
politikalara uygun şekilde bölünmeleri de gerektiğinden inşa zamanı
bağımlılığı olarak bu yeni -devel paketlerinin yazılması gerekecek. Bu
işlemleri sahipsiz paketler için ben yaparım. Paketçisi olanlar için
gerekli değişikliği sadece contrib/devel'de yapayım diye düşünüyorum.

Uygun mudur?

---
Necdet Yücel