[Gelistirici] GDM ve Xfce Temaları için 2011 Görselleri

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
29 Eki 2010 Cum 20:22:19 EEST

2010/10/29 Gökcen Eraslan <gokcen at pardus.org.tr>

> 2011 grafikleri hazır olduğu zaman tekrar konuşalım bence bunu, şimdi henüz
> ortada pek bir şey olmadan çok anlamlı olmuyor.

Tamamdır, görsellikle ilgili Xfce ve GDM paketlerini beklemeye alacağım.
Kolay gelsin.

2010/10/29 Necdet Yucel <necdetyucel at gmail.com>

> 2011/contrib depo olmayacagindan xfce paketlerini 2011 deposuna almak icin
> reviewa almak lazim daha once. Yoksa eski gorsellerle bile kullanilamayacak
> xfce 2011de.

Tabi hocam review şart. Benim planım, önce Xfce kitaplıklarını review'e
sokmak, görsel öğeler içeren paketleri de 2011 görselleri belirlendikten
sonra review'e almak.

Bu arada GDM ve Xfce görünümü ile ilgili eleştirileri review'de yapmak daha
sağlıklı olabilir.

--
gkmngrgn ~ http://gokmengorgen.net