[Gelistirici] GDM ve Xfce Temaları için 2011 Görselleri

Gökcen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
29 Eki 2010 Cum 11:28:12 EEST

 On Fri, 29 Oct 2010 10:39:10 +0300, Gökmen Görgen <gkmngrgn at gmail.com>
 wrote:
> Merhabalar,

 Selamlar,

> Pardus 2011 için görsellerimiz hazır mı veya ne zaman hazır
> olacaklar?

 Normalde, sürüm tarihlerini belirlerken grafiklerin, hangilerinin, ne
 zaman yetişmesi gerektiğini belirlemiştik Fatih'le. Fakat sonra
 uzunca bir süre grafikersiz kaldığımız için işler istediğimiz gibi
 gitmedi. Bir kaç grafikerle görüşmemiz oldu fakat bu süreç de
 henüz sonlanmadı.

 Ben bir kaç hafta öncesinden, işleri hızlandırmak adına, tecrübesine de
 güvendiğim biri olarak, KDE'nin grafiklerini yapan Nuno Pinheiro ile
 görüşmüştüm, o da 2011 grafikleri ile ilgilenmeyi kabul etmişti fakat
 yoğun iş temposu dolayısıyla henüz çok az şey yapabildi.
 Şimdilik, sürüm renkleri, sürüm logosu ve basit bir boot teması grafiği
 var, fakat henüz ham haldeler. Çalışmalar biraz daha
 olgunlaştığında, sürüme dahil edilecekler.

 Hedefimiz Beta'ya grafiklerin hazır olmasıydı ama dediğim gibi bunu
 yapamadık, şimdiki planımız RC'ye kadar (25 Kasım) hazır olması.

> Başlıkta belirtmiş olduğum iki önemli paket için temayı güncellemek
> ve
> ardından yine bu başlık altında eleştiriye açarak, bu eleştirilerle
> büyük
> bir çoğunluğun onaylayabileceği bir 2011 Xfce ve GDM görseli
> hazırlamak
> istiyorum.

 2011 grafikleri hazır olduğu zaman tekrar konuşalım bence bunu, şimdi
 henüz ortada pek bir şey olmadan çok anlamlı olmuyor.

 Görüşmek üzere.

--
 Gökcen Eraslan