[Gelistirici] yalı demişken

Mete Alpaslan mete at pardus.org.tr
28 Eki 2010 Per 13:26:01 EEST

On Thu, 28 Oct 2010 12:33:03 +0400
Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com> wrote:

> Selam Mete,
>
> Laf acilmisken, gecen gunku linuxtoday makalesinde (
> http://www.linuxtoday.com/high_performance/2010102700435OSHLSV ), LVM'nin
> artik "default" disk bolumlere mekanizmasi oldugundan bahsedilmis. Dogru
> mudur?

Evet. Eğer otomatik bölümlendirme seçilirse öntanımlı olarak LVM tabanlı kurulum yapılıyor.

> Bu sifreleme yapilabilse esasen guzel olurdu diye dusunuyorum, onemli bir
> ozellik.

2011.1 için düşündüğüm özellik kümesi içinde yer alıyor. Kurumsal ve 2011 sürümü özellik setini aynı anda götürmeye çalıştığım için şimdilik bugzilla ya girilen bu yöndeki kullanıcı isteklerini öteledim.

> Bir de harici disklere kurulumda sorun olmadigina emin olmaliyiz.

Harici disklerdeki kurulum problemini biliyorum. Sıkıntıyı en yakın zaman da günlük isolarda gidereceğim.

--
Mete Alpaslan <mete at pardus.org.tr>