[Gelistirici] yalı demişken

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
28 Eki 2010 Per 11:33:03 EEST

2010/10/27 Mete Alpaslan <mete at pardus.org.tr>

> Yalı konusu açılmışken gelişmelerden bahsedeyim. Bir süredir hem kurumsal
> hem 2011 ihtiyaçlarını karşılamak için feature yetiştirmeye kapanmıştım.
> Beta ile gelen değişiklikleri konuşma fırsatı olmadı.
>
> Beta çıktıktan sonra bakarken disk bölümlendirme ekranında tree görünümünün
> karmaşık ve çirkin olduğu fikirleri çoğaldı. Yine kutu şeklindeki görünüme
> dönelim diye düşündük, buradan yola çıkarak Yalı'daki değişiklikleri takip
> edebilen var mı? Ne düşünüyorsunuz?
>
> Hata takip sisteminde disk şifreleme ve paket seçim istekleri girilmişti,
> [...]

Selam Mete,

Laf acilmisken, gecen gunku linuxtoday makalesinde (
http://www.linuxtoday.com/high_performance/2010102700435OSHLSV ), LVM'nin
artik "default" disk bolumlere mekanizmasi oldugundan bahsedilmis. Dogru
mudur?

Bu sifreleme yapilabilse esasen guzel olurdu diye dusunuyorum, onemli bir
ozellik.

Bir de harici disklere kurulumda sorun olmadigina emin olmaliyiz.

Emre