[Gelistirici] [RFC] Web sunucuları document root hakkında

Erdem Bayer ebayer at pardus.org.tr
25 Eki 2010 Pzt 11:05:55 EEST

Selamlar

On Friday 22 October 2010 16:16:30 Erdem Bayer wrote:
> Bu arada web sunucu bağımlılığı olan paketler şöyle:
>
> gitweb
> phpmyadmin
> htdig-web

AnyDependency bağımlılık ve web paketlerinin içinden her iki sunucu dosyası
için ayar çıkması fikrinden başka fikir çıkmadı. Açıkçası her web uygulaması
paketinin içinde her web sunucunun ayar dosyasının çıkması fikri benim çok
aklıma yatmadı, ancak başka bir yöntem de bulamadım. Birkaç gün daha uykusuna
yatalım mı yoksa değişiklikleri uygulayıp web sunucu bakımı diye dökümante
edeyim mi?

Saygılarımla
Erdem Bayer