[Gelistirici] [RFC] Web sunucuları document root hakkında

Erdem Bayer ebayer at pardus.org.tr
22 Eki 2010 Cum 16:16:30 EEST

Selamlar

On Tuesday 19 October 2010 12:35:15 Onur Küçük wrote:

>  Güzel olur derim, bir de
>
>  apache kurdum -> phpmyadmin kurdum -> nginx kurdum durumunda nginx i de
> halledebilecek bir şey olursa pek güzel olur.

Güzel olur dediğin yöntem bu senaryoyu da sağlıyor. nginx kurulu olsuın
olmasın ayar dosyası /etc/nginx altına gidecek.

Nasıl yapalım önerin var mı?

Bu arada web sunucu bağımlılığı olan paketler şöyle:

gitweb
phpmyadmin
htdig-web

Sayısının bu kadar az olması da bende şüphe uyandırdı.

Saygılarımla
Erdem Bayer