[Gelistirici] Bugzilla kurulan çalışan ortamlar bileşeni

Semen Cirit scirit at pardus.org.tr
20 Eki 2010 Çar 09:43:50 EEST

2010/10/20 Onur Küçük <onur at pardus.org.tr>:

>  Merhaba,
>
>  Kullanıcılar hata girerken direkt bu bileşeni seçmeye başladılar. Yalı kısmı
> dikkatlerini mi çekmiyor, daha mı az anlaşılır bilmiyorum ama sürekli hata
> bana atanıyor. Kurtarın beni :)

Aslında burada şöyle bir karmaşa var, boot ile iligli bölüm seninle
ilgili kurulum ile ilgili bölüm mete ile ilgili,

Şimdilik kurulan ortamlara mete'yi atadım. Ama kurulan ortamların boot
etmesi ile ilgili hatalar yine senin ile ilgili olacak. Yanılmıyorum
değil mi?

Ama classification veya ürün adlarını bu iki kavramı ayıracak şekilde
ayrı ayrı yapabiliriz. Örneğin.

Sistem kurulumu ve Açılması
->Sistem açılması
 -->Çalışan ortamın açılması
 -->Kurulan ortamın açılması

->Sistem kurulumu

Böylece çalışan ortamlarının açılmaması ile ilgili hatalar ve  kurulan
ortamların açılmaması ile ilgili hatalar sana atanmış olur.

Sistem kurulumu ile ilgili hatalar ise Mete'ye uyar mı?

Ok derseniz bu şekilde değiştirelim.

--
Semen Cirit

TUBITAK/UEKAE - Pardus GNU/Linux