[Gelistirici] devel paketleri politikası

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
18 Eki 2010 Pzt 09:21:06 EEST

Pazartesi 18 Ekim 2010 günü (saat 08:10:00) Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:

>  Kurumsal sürümde de ayırsak iyi olur bence; ama mevcut paketlere toptan
>  girişmek
>  yerine güncelleme yapacağımız bir esnada bu işi de halledebiliriz. Tabi
>  ters
>  bağımlılıkları da inceleyerek... (2011 deposunda grep'lemek yardımcı
>  olacaktır)
>
>  Aslında kurumsalda yeni pisi'ye geçmeyi isterim. Beni düşündüren tek
>  şey build
>  numaralarının kalkmış olması. Eski-yeni paketleri depoda bir arada
>  sunmak sorun değil;
> [...]

-devel'leri bölelim diye bir karar vermeyelim bence C2 için. 2011'de bile
bölmediğimiz onlarca, ve bağımlılıkları güncellemediğimiz yine onlarca paket
var.

ama bölünmüş devel'lere de bir şey yapmayalım. Yani 2011'den geri merge
ederken C2'ye, sırf ayıklama yapmak çok zor olacak diye -devel'i bölünmüş
paket aldım ve bence alabiliriz.

---
Ozan Çağlayan
TUBITAK/UEKAE - Pardus Linux