[Gelistirici] devel paketleri politikası

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
18 Eki 2010 Pzt 08:10:00 EEST

 On Sun, 17 Oct 2010 14:11:11 +0300, Onur Küçük <onur at pardus.org.tr>
 wrote:

>  2011 de devel ayırmayı zorunlu yaptık ama Corporate2 için deve
> ayrımı
> paketçinin insiyatifinde.

>  Kurumsal ekibi ve PiSi sorumlumuz Fatih ne dersiniz ? devel ayrımını
> kurumsal da da uygulayabiliriz, ama örneğin current desteği gibi bazı
> özelliklerin kurumsala alınması gerekiyor.

 Kurumsal sürümde de ayırsak iyi olur bence; ama mevcut paketlere toptan
 girişmek
 yerine güncelleme yapacağımız bir esnada bu işi de halledebiliriz. Tabi
 ters
 bağımlılıkları da inceleyerek... (2011 deposunda grep'lemek yardımcı
 olacaktır)

 Aslında kurumsalda yeni pisi'ye geçmeyi isterim. Beni düşündüren tek
 şey build
 numaralarının kalkmış olması. Eski-yeni paketleri depoda bir arada
 sunmak sorun değil;
 fakat depoda aynı release numarasına sahip olup da değişik build
 numaraları taşıyan
 paketler de vardır muhtemelen. Bu da ancak bir mass-rebuild ile
 çözülebilir. Yeni pisi'ye
 geçmesek de "current" kullanımı gibi bir özelliği 2.3 branch'ına almak
 çok basit bir
 iş olacaktır.