[Gelistirici] [RFC] Web sunucuları document root hakkında

Eren Türkay eren at pardus.org.tr
17 Eki 2010 Paz 21:13:53 EEST

On Sun, Oct 17, 2010 at 03:08:18PM +0300, Erdem Bayer wrote:

> Apache bağımlılar, paketlerin içerisinde runtime dep olarak apache yazıyor.

Anladım, gözümden kaçmış olabilir. Yine de web sunucu paketlerimiz
üzerinde yazdığım biçimde değişklik yapmak işlerimizi kolaylaştıracaktır
diye düşünüyorum. Tabi apache bağımlı paketleri de elden geçirmek
gerekebilir içerdikleri dizinler, ayar dosyaları vs. için.

Konu ile ilgili diğer arkadaşlar da öneriye yorum yaparlarsa
eksiklerini/artılarını konuşmuş oluruz. Yorumları bekliyoruz efenim.

İyi çalışmalar,

--
        . Eren