[Gelistirici] paketler sayfası hakkında

Oguz Yarimtepe oguzyarimtepe at gmail.com
17 Eki 2010 Paz 20:07:28 EEST

On Sun, 17 Oct 2010 19:40:55 +0300
Necdet Yücel <necdetyucel at gmail.com> wrote:

> Selamlar,
>
> Yakınlarda paketler.pardus.org.tr hakkında bir çalışma yapılmıştı diye
> hatırlıyorum. Ama ne olduysa yine bir yerlerde takıldı galiba. Onunla
> ilgilenen Oğuz'u buradan pinglemiş olayım.

Aslında bir şeyler yaptıktan sonra hayata geçti, nasıl olmuş bakın fikir verin dedim, kimseden çıt çıkmadı. Bende de heves kaçtı doğal olarak. Sonra da araya başka şeyler girdi. Yapmak istediklerim var aslında noan ile ilgili.

> Hem yeni sayfa için bir istek hem de o hazırlanana kadar şimdiki
> sayfada bir iyileştirme olarak şöyle bir şey istiyorum: Şu anki
> halinde playground deposu altında gösterilen review dizini ayrı bir
> bileşen olarak gösterilsin. Hatta review altındaki paketlerin
> sayfasında review için açılmış hata kaydının linki olsun. Mevcut "Hata
> Kayıtları" linki bu işi yapmıyor.

En kısa sürede bununla ilgileneyim. Diğer aklımdakileri de yapayım. Sonra da listeye yazayım.

> Bu işi yapıp beni bir yükten kurtaracak arkadaşa bir içecek sözü vereyim ;)

Kışın da iyi içilir hani :)

--
Oguz Yarimtepe <oguzyarimtepe at gmail.com>