[Gelistirici] paketler sayfası hakkında

Necdet Yücel necdetyucel at gmail.com
17 Eki 2010 Paz 19:40:55 EEST

Selamlar,

Yakınlarda paketler.pardus.org.tr hakkında bir çalışma yapılmıştı diye
hatırlıyorum. Ama ne olduysa yine bir yerlerde takıldı galiba. Onunla
ilgilenen Oğuz'u buradan pinglemiş olayım.

Hem yeni sayfa için bir istek hem de o hazırlanana kadar şimdiki
sayfada bir iyileştirme olarak şöyle bir şey istiyorum: Şu anki
halinde playground deposu altında gösterilen review dizini ayrı bir
bileşen olarak gösterilsin. Hatta review altındaki paketlerin
sayfasında review için açılmış hata kaydının linki olsun. Mevcut "Hata
Kayıtları" linki bu işi yapmıyor.

Bu işi yapıp beni bir yükten kurtaracak arkadaşa bir içecek sözü vereyim ;)

İyi çalışmalar

---
Necdet Yücel