[Gelistirici] libopensync-plugin-*

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
17 Eki 2010 Paz 13:29:37 EEST

Pazar 17 Ekim 2010 günü (saat 13:15:55) Erdem Bayer şunları yazmıştı:
> libopensync-plugin-* ve msynctool paketlerine ihtiaç var. Corporate2 ve
> 2011  için libopensync paketi merge edilmiş ancak pluginler ve msynctool
> atlanmış.

libopensync ve msynctool'u almıştım 2011'e ama pluginler yok evet.

> Paketlerin bakıcısı ve sahibi başkası (bakıcısı Ekin, sahibi Ozan
> görünüyor)  olduğundan sormak istedim. Bunları C2 ve 2001 depolarına merge
> edebilir miyiz? Vaktiniz yoksa ben de yapabilirim, ama önce sorayım dedim.

Bence bir sakıncası yok ama son söz Ozan'ın tabi.

> Not: [1] adresindeki ifadeden paketlerde güncelleme olmadığı sonucunu
> çıkardım  (paketin bizdeki sürümü 0.22):

Evet 0.22 sürümündeyiz 2008'den beri. Diğer dağıtımların da 0.22'de olması
lazım, 0.3x serisi çok değişti ve pluginlerin hepsi de port edilmemişti en
son.

--
Gökçen Eraslan
Pardus Developer