[Gelistirici] libopensync-plugin-*

Erdem Bayer ebayer at pardus.org.tr
17 Eki 2010 Paz 13:15:55 EEST

Selamlar

Review bekleyen SynCE uygulamalarının bir işe yarayabilmeleri için
libopensync-plugin-* ve msynctool paketlerine ihtiaç var. Corporate2 ve 2011
için libopensync paketi merge edilmiş ancak pluginler ve msynctool atlanmış.

Paketlerin bakıcısı ve sahibi başkası (bakıcısı Ekin, sahibi Ozan görünüyor)
olduğundan sormak istedim. Bunları C2 ve 2001 depolarına merge edebilir
miyiz? Vaktiniz yoksa ben de yapabilirim, ama önce sorayım dedim.

Not: [1] adresindeki ifadeden paketlerde güncelleme olmadığı sonucunu çıkardım
(paketin bizdeki sürümü 0.22):

Current versions:

    * 0.22 (and 0.2x svn branch) and before are considered stable and suitable
for production.

    * 0.3x releases introduce major architecture and API changes and are
targeted for developers and testers only and may not even compile or are
likely to contain severe bugs. 0.3x releases are not recommended for end
users or distribution packaging. See 0.39 release notes

[1] http://www.opensync.org/wiki/download

Saygılarımla
Erdem Bayer