[Gelistirici] PiSi ActionsAPI ve diger gelistirmeye yonelik belgeler

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
16 Eki 2010 Cmt 15:18:14 EEST

15 Ekim 2010 09:08 tarihinde Semen Cirit <scirit at pardus.org.tr> yazdı:

> Adresi:
> http://svn.pardus.org.tr/web/trunk/web/developer.pardus.org.tr/

Yalnızca Pardus, Katkıcı ve çok nadir olarak Uludag'a baktığımdan gözümün
önündeki adresi görememişim, kusura bakmayın: svn.pardus.org.tr

developer.pardus.org.tr'nin tüm source içeriğini alıp
> /uludag/trunk/doc/en altına koyalım. Sen de istediğin belgeleri aynı
> dizin ve yapı içerisinde,  /uludag/trunk/doc/tr dizini altına yaz.

Bunu isteyen herkesin katkı sağlayabileceği bir süreç halinde yapabilir
miyiz? Yani bir geliştirme belgesini başka bir dile çevirmek isteyen kişi ne
yapmalı? Diyelim X yazarı tarafından Y dilinde yazılmış bir Z belgesi var ve
A kişisi bunu B diline çevirmek istiyor, ne yapsın? C konusu hakkında
kafasına takılanları kimlere, hangi kanal üzerinden, nasıl sorsun?

Başka kimsenin de aynı belge üzerinde çalışmaması için not düşeyim: PiSi
ActionsAPI'nin Pardus Developer Base'deki son halini Türkçe'ye çevirmeye
başlıyorum.

Diyelim başka gönüllüler de başka belgeleri Türkçe'ye çevirdi, bir iki
derken çoğu geliştirme belgesinin Türkçe sürümleri de hazır oldu, bunları ne
şekilde sunacağız?

Mantıklı geliyor bana da.