[Gelistirici] PiSi ActionsAPI ve diger gelistirmeye yonelik belgeler

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
16 Eki 2010 Cmt 15:06:33 EEST

15 Ekim 2010 08:49 tarihinde Semen Cirit <scirit at pardus.org.tr> yazdı:

> Ben onu bireysel olarak değil genel olarak söylemiştim özür dilerim.

Buna gerek yok, ben flame çıkarmak için yazmıştım :)

> Güncellenmiş olanları çıkarabilirsiniz, sanırım wiki'nin daha çok
> kullanıcılara yönellik olması yönünde konuşmalar geçmişti daha
> önceleri. Bu yüzden belgeler developer'da güncelledikçe çıkarmak ya da
> wiki'nin tam formatını bilmiyorum, tamamen silmek değilde en azından
> inaktif etmek iyi olabilir.

Geliştirme belgelerinin hem Pardus Developer Base'de hem de Wiki'de
bulunmasının Pardus'a ve de geliştirici adaylarına fazla bir getirisi yoksa
ve biraz varolan getirileri Pardus Developer Base'deki belgelerin Wiki'ye
aktarılma külfetini karşılamıyorsa Wiki'deki geliştirici belgelerine çaba
harcamayalım. Yenilerini eklemeyiz Wiki'ye varolanların en üst kısmına da
bir not kutucuğu koyarız bu belge artık şu adres altında geliştirilmektedir.