[Gelistirici] PiSi ActionsAPI ve diger gelistirmeye yonelik belgeler

Semen Cirit scirit at pardus.org.tr
15 Eki 2010 Cum 08:49:54 EEST

2010/10/14 Anıl Özbek <ozbekanil at gmail.com>:
> 14 Ekim 2010 14:25 tarihinde Semen Cirit <scirit at pardus.org.tr> yazdı:
>>

> Flame çıkarma demek iki şekilde anlamsız bence, karşınızdakinin flame
> çıkarma gibi bir amacı yoksa boşu boşuna kırmış olursunuz, karşınızdaki
> flame çıkarmak istiyorsa onu boşu boşuna desteklemiş olursunuz.
> Ben hala yalnızca şuradaki [1] son sorumun cevabını merak ediyorum. Ekim
> sonuna kadar biraz boş zamanım olacak eğer ActionsAPI belgesinin güncel bir
> haline erişebileceğim bir adres söylenebilirse bunu Türkçe için çevirmek
> isterim. Çevrildikten sonra doc/tr'de durur, nereye konacağı daha sonra
> [...]
Ben onu bireysel olarak değil genel olarak söylemiştim özür dilerim.

> Hazırlanan belgeleri sonrasında Wiki'ye aktarmak ne kadar zor oluyor? Zor
> olmasa bile aynı içeriğin iki farklı yerde bulunmasına gerek var mı? Bence
> çıkaralım.

Güncellenmiş olanları çıkarabilirsiniz, sanırım wiki'nin daha çok
kullanıcılara yönellik olması yönünde konuşmalar geçmişti daha
önceleri. Bu yüzden belgeler developer'da güncelledikçe çıkarmak ya da
wiki'nin tam formatını bilmiyorum, tamamen silmek değilde en azından
inaktif etmek iyi olabilir.

Kolay gelsin,

--
Semen Cirit