[Gelistirici] Sorumlusu olduğum paketler üzerine

Ali Işıngör isingor at gmail.com
15 Eki 2010 Cum 09:18:50 EEST

2010/10/15 Anıl Özbek <ozbekanil at gmail.com>

> Ben yukarıdaki örnekte paketleri almak isteyenin halihazırda bir
> geliştirici (/paketçi / svn hesabı olan biri) [1] olduğunu sandığımdan ve bu
> bilgi doğrultusunda okuduğum gelen cevap hakkında fikrimi söylemek
> istediğimden önceki mesajımdakileri yazdım.
>

> [1] http://tinyurl.com/3ymbtof

Bu tartışmaya bir cevap yazmamaktı niyetim.

SVN hesabım var ve geçmişte Gutenprint paketini depoya ilk olarak ben
almıştım. Sonrasında ise topluluk süreçlerindeki rolüm ve bu süreçlerdeki
ağır yüküm nedeniyle paketçiliği bırakmıştım. Bu arada merak edene
söyleyeyim, paket yapmayı barındırmayı da çok iyi biliyorum.

Neyse, sanırım herkesin bir kırılma indisi var. Benimki de sanırım burası.

Yeterince kırıldım, sizlere çalışmalarınızda başarılar dilerim.

Ali Işıngör