[Gelistirici] Perl-Critici paketinin isimlendirilmesi

Serdar Dalgıç serdar at pardus.org.tr
12 Eki 2010 Sal 11:08:34 EEST

On Fri, 8 Oct 2010 14:51:45 +0300
Fatih Arslan <farslan at pardus.org.tr> wrote:

> Merhaba,

Merhaba;

> Yani ortada isimle bir karışıklık var. Şimdi uygulamanın adı
> Perl-Critic iken biz perl-Critic seçmişiz, fakat uygulamanın adı
> Test-Perl-Critic iken biz perl-Test-Perl-Critic seçmişiz (olması
> gereken gibi).
>
> Mesela biz perl-Critic demişiz, fakat paketin adı perl-Perl-Critic
> olması gerekiyordu.

aynen öyle, paketin ismini değiştirme taraftarıyım ben de. perl-Perl-Critic olmalı.

> Bu konu hakkında herhangi bir isimlendirme belgesi var mı ? Perl
> paketleri hakkında nasıl davranmamız gerekiyor ?

Direk önlerin "perl-" takısını koyalım, adı ne olursa olsun. Yani şu anki dökümantasyonda yazdığı gibi.[1]

[1] http://developer.pardus.org.tr/guides/packaging/package_naming_guidelines.html#perl-modules
--
- Serdar Dalgic
TUBITAK/UEKAE - Pardus GNU/Linux