[Gelistirici] Perl-Critici paketinin isimlendirilmesi

Gökhan Özbulak gozbulak at pardus.org.tr
12 Eki 2010 Sal 10:41:56 EEST

> Merhaba,

Merhaba Fatih,

> [...]
> olduğu diğer paket ise perl-Test-Perl-Critic şeklinde mevcut (ki bunu
> görmemiştim)
>
> Yani ortada isimle bir karışıklık var. Şimdi uygulamanın adı
> Perl-Critic iken biz perl-Critic seçmişiz, fakat uygulamanın adı
> Test-Perl-Critic iken biz perl-Test-Perl-Critic seçmişiz (olması
> gereken gibi).
>
> Mesela biz perl-Critic demişiz, fakat paketin adı perl-Perl-Critic
> olması gerekiyordu.
>
> Bu konu hakkında herhangi bir isimlendirme belgesi var mı ? Perl
> paketleri hakkında nasıl davranmamız gerekiyor ?

Burada [1] paket isimlendirme ile ilgili belirlenmiş birtakım kurallar var,
senin durumun için şöyle birşey var:

"The preference of upstream maintainers must be respected. This means the case
preference in archive names must be kept in package names. e.g. For a python
module "Foo", "python-Foo" must be used."
[1] https://svn.pardus.org.tr/uludag/trunk/doc/en/packaging/names.rst
https://svn.pardus.org.tr/uludag/trunk/doc/en/packaging/names.rst

--
Gökhan Özbulak / go