[Gelistirici] Libreoffice

loker loker at pardus.org.tr
3 Eki 2010 Paz 09:20:46 EEST

 On Sat, 2 Oct 2010 20:34:22 +0300, Gökçen Eraslan
 <gokcen at pardus.org.tr> wrote:
> Pakette, isim değişikliklerinden başka pek az şey yaptım. Bu forkun
> daha aktif geliştirileceğini tahmin ederek, 2011 deposuna almak
> istiyorum. Daha sonra,
> eğer dediğim gibi olursa, öntanımlı olarak LibreOffice ile
> çıkabiliriz.

 Eline sağlık, gelişmeler ışığında böyle bir karar verirsek, verdiğimiz
 anda bunu olabildiğince uluslararası camiada da duyurmak gerekli,
 Oracle'ın bu ofisle ilişkisini biraz da asıl tabanını oluşturan Linux
 dağıtımları belirleyecek bence. Özgür olanın arkasında durmamız anlamlı
 olduğuna göre bunu duyurmamız daha da anlamlı olur...

 Löker