[Gelistirici] Libreoffice

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
2 Eki 2010 Cmt 20:34:22 EEST

Selamlar,

Playground'umda LibreOffice'i paketledim. Şu anda bizim kullandığımız go-
oo'nun bir forku aslında, sadece go-oo'nun bir sonraki sürümü gibi bir şey,
yani bizdeki go-oo sürümünün kullandıklarından(OO.org alfa1) daha yeni OO.org
tarbalları(OO 3.3 beta1) kullanıyor. Bir de ufak tefek isim değişiklikleri
var.

Pakette, isim değişikliklerinden başka pek az şey yaptım. Bu forkun daha aktif
geliştirileceğini tahmin ederek, 2011 deposuna almak istiyorum. Daha sonra,
eğer dediğim gibi olursa, öntanımlı olarak LibreOffice ile çıkabiliriz.

Paketi review'e alıyorum. Görüşmek üzere.

--
Gökçen Eraslan
Pardus Developer