[Gelistirici] 2011/devel/programming/misc/gobject-introspection - Version bump

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
26 Kas 2010 Cum 11:53:09 EET

Cuma 26 Kasım 2010 günü (saat 11:38:55) Burak Çalışkan şunları yazmıştı:

> Diğer dağğıtımlar 0.9.3 ile ısrarlı, birçok paket 0.9.3 ile tam uyumlu,
> uyumlu olmayanları yama ile düzeltiyor. Hatta, gtk+/gnome ailesinin yeni
> sürümü çıkmaya yakın git'te 0.9.15->0.9.3 değişikleri oldu.

upower gobject-introspection >= 0.9.8 istiyor. introspection'ları kırmanın ne
zararı var bize? Zaten GNOME tabanlı değiliz dağıtım olarak. introspection
dosyası çıkartan paketler tekrar derlenirken zaten yenilerini getirecekler
zamanla.

Kurumsal'da 0.9.12'ye geçeli oldu bir süre, bir sorun yaşamadık.

Daha detaylı bilgi verebilirsen iyi olur.

---
Ozan Çağlayan
TUBITAK/UEKAE - Pardus Linux
http://www.pardus.org.tr/eng