[Gelistirici] Contrib paketleri hakkında

Fatih Arslan farslan at pardus.org.tr
24 Kas 2010 Çar 20:20:04 EET

On Wed, 24 Nov 2010 17:30:49 +0200
Burak Çalışkan <burakclskn at gmail.com> wrote:

> Sonata, gnome-python-extras'ı "system tray" içn kullanıyor, şu anki
> pardus deposundaki bağımlılıklar bu özelliği açıyor ama
> gnome-python-extras'ın contrib'de duran ve benim üzerimde olan gdl ve
> libgksu bağımlılıkları var. Bunları da alsak iyi olur. gtkhtml2
> desteğini ise çok gerekmedikçe açmamayı düşünüyorum.
> gnome-python-extras'ın birçok bağımlılığı bende, bu pakette bende
> kalsa iyi olur.

gdl ve libgksu paketlerini o zaman alıyorum ben. gnome-python-extra
sende kalıyor. Böyle iyi mi ? Senin için uygunsa paketi depoya
almak içi review'e koyarsan, ben de diğer paketleri hazırlarım
bu arada, ikimiz için de iyi olur.

> xchat'te benim sıklıkla kullandığım programlardan birisi, pakete daha
> iyi bakım yapacağını düşünüyorsan üzerine alabilirsin.

2011 de mevcut olmadığını görünce sahiplenme isteme gereği duydum.
Kullanılıyor çünkü. Girer diye bekledim de, senin de yoğunlukların
olacağını düşündüğümden "üzerime" alayım dedim. Üzerimde paket sayısı
sizinkiler kadar fazla değil, iyi olur diye düşündüm. Sonuç olarak eğer
buna da tamam dersen alırım :)
--
Fatih Arslan