[Gelistirici] Contrib paketleri hakkında

Burak Çalışkan burakclskn at gmail.com
24 Kas 2010 Çar 17:30:49 EET

Fatih Arslan wrote On 24-11-2010 15:38:
> Aşağıdaki paketleri 2011 deposuna almayı düşünüyorum.:
>
> emesene (Aşkın)
> xchat (Burak)
> sonata (Aşkın)
> 	gnome-python-extras (Burak)
> 	python-mpd (GökmenG)
> deluge (Sahibsiz)
>
> Her biri sade ve işini gören programlar. Kullanıcı tabanı yüksek olan
> uygulamalar bunlar. Bunların 2011 deposunda olması bir çok kullanıcının
> işine yarayacaktır. Bu paketler çoğu contrib, bazıları 2009. Güzel bir
> şekilde çalışıyor.

> [...]

Sonata, gnome-python-extras'ı "system tray" içn kullanıyor, şu anki
pardus deposundaki bağımlılıklar bu özelliği açıyor ama
gnome-python-extras'ın contrib'de duran ve benim üzerimde olan gdl ve
libgksu bağımlılıkları var. Bunları da alsak iyi olur. gtkhtml2
desteğini ise çok gerekmedikçe açmamayı düşünüyorum.
gnome-python-extras'ın birçok bağımlılığı bende, bu pakette bende kalsa
iyi olur.

xchat'te benim sıklıkla kullandığım programlardan birisi, pakete daha
iyi bakım yapacağını düşünüyorsan üzerine alabilirsin.