[Gelistirici] guestlogin

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
13 Kas 2010 Cmt 13:02:31 EET

On Sat, 13 Nov 2010 10:59:15 +0200
Gökçen Eraslan <gokcen at pardus.org.tr> wrote:

> 11 Kasım 2010 Perşembe günü (saat 00:41:19) Mesutcan Kurt şunları
> yazmıştı:
>
> Baselayout yamasını, release artırarak commit edebilirsin. shadow
> için söz Onur'un.

 pam dosyalarını elden geldiğince modüler yapmak istiyorum, bu tarz bir
işlem için system-auth a direkt ilgili satırları yazmak yerine
"include guestlogin" gibi bir şey ekleyip guestlogin in kendi pam
dosyasının olmasını tercih ederim.

 Bir de pam_python un betiklere baktığı özel bir dizin var mı ? Yoksa
tam yolu ile yazmakta fayda var.

> Güzel bir özellik, bitti sayılır, az bir eforla
> sürüme dahil edebilirsek süper olur.

 Bence de güzel bir özellik :) Öntanımlı açık mı getirmeyi
düşünüyorsunuz yoksa kapalı mı ?