[Gelistirici] Yeni NetworkManager ve nfs dizinleri

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
10 Kas 2010 Çar 08:34:02 EET

Salı 09 Kasım 2010 günü (saat 23:52:34) Erdem Bayer şunları yazmıştı:
> Selamlar

> 3) Autofs [1] kullanmak. Bunun 2. seçenekten farkı sanırım tam da bu işi
> yapan bir uygulama varken yeni baştan yazmaya gereksinim olmaması. Ancak
> autofs'nin geliştirilme durumu nedir bulamadım.

autofs aktif bir proje, çekirdekte mevcut, systemd de otomatik mountlar için
kendisini kullanıyor. Autofs + NFS için uygulanan bir çözüm var mı herhangi
bir dağıtımda göz atabileceğimiz?

---
Ozan Çağlayan
TUBITAK/UEKAE - Pardus Linux