[Gelistirici] hata takip sistemi hakkinda

Semen Cirit scirit at pardus.org.tr
2 Kas 2010 Sal 15:35:11 EET

2010/11/2 Anıl Özbek <ozbekanil at gmail.com>:
> Merhaba,
> Hata takip sisteminde bazen ilgili ilgisiz saçma şeyler yapıyorum ama
> verilen cevaplar, gelen eleştiriler dahilinde eğer bunlar bana da mantıklı
> geliyorsa bu davranışlarımı düzeltiyorum ya da bu davranışlarımdan
> vazgeçiyorum.
> Vazgeçmesem ne olur hakkında konuşmak iyi olabilir mi? Diyelim ben Inkscape
> ile ilgili hatalar girerken hep GIMP'e atayarak açıyorum kayıtları ya da tüm
> yeni paket isteklerim için Kernel'i seçiyorum? Bana böyle yapmamam
> söyleniyor ama ben cevap bile vermeden aynı davranışımı sürdürüyorum?
> [...]

http://developer.pardus.org.tr/guides/bugtracking/index.html dokümanı
okumanın hataların ürününü bulmanda sana yardımcı olabileceğini
söyleyebilirim. Burada genel olarak bug döngüsü, nasıl hata
raporlarım, hangi ürün ve bileşeni seçeceğimi nerden bilebilirim,
nasıl bug gözden geçirebilirim gibi belgeler bulunmakta.

--
Semen Cirit

TUBITAK/UEKAE - Pardus GNU/Linux
http://www.pardus.org.tr/eng