[Gelistirici] hata takip sistemi hakkinda

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
2 Kas 2010 Sal 11:52:48 EET

Merhaba,

Hata takip sisteminde bazen ilgili ilgisiz saçma şeyler yapıyorum ama
verilen cevaplar, gelen eleştiriler dahilinde eğer bunlar bana da mantıklı
geliyorsa bu davranışlarımı düzeltiyorum ya da bu davranışlarımdan
vazgeçiyorum.

Vazgeçmesem ne olur hakkında konuşmak iyi olabilir mi? Diyelim ben Inkscape
ile ilgili hatalar girerken hep GIMP'e atayarak açıyorum kayıtları ya da tüm
yeni paket isteklerim için Kernel'i seçiyorum? Bana böyle yapmamam
söyleniyor ama ben cevap bile vermeden aynı davranışımı sürdürüyorum?

Belki birinin benimle özel e-postam üzerinden kişisel olarak iletişime
geçmesi ve uyarması iyi olabilir? Ya da aklınıza gelen başka bir çözüm var
mı? Yoksa bunlar olağan ve zamana bırakılabilecek şeylerden midir :)

İyi çalışmalar,
Anıl.