[Gelistirici] Pardus 1.0 ve Pardus 2009.2 Hakkinda

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
28 Mayıs 2010 Cum 01:08:39 EEST

Merhaba,

Bazı Pardus kullanıcıları [1] Pardus'un eski sürümlerine ulaşmak istiyor ama
buradaki [2] adreslerde yer almıyor sanırım. Pardus'un 2007'den önceki
sürümlerine nasıl ulaşılabilir acaba?

Pardus'un 2009 sürümünden sonra çıkan sürümler torrent olarak sunulmamış,
bunun özel bir sebebi var mı acaba? Eğer mümkünse 2009.1'in ve çıkacak
2009.2'nin torrent dosyaları oluşturulabilir mi? Daha önceden de dikkatimi
çekmişti ama sormak için fırsatım olmamıştı, şimdi şuradaki [3] yazının
güncellenmesi [4] sırasında tekrar gündeme gelince sormak istedim.

[1] http://www.ozgurlukicin.com/forum/kurulan-cd/16082/?page=1
[2] ftp://ftp.uludag.org.tr/pub/pardus/calisan/eskiler/ ve
ftp://ftp.uludag.org.tr/pub/pardus/kurulan/eskiler/
[3] http://www.ozgurlukicin.com/nasil/torrent-ile-pardus-indirin/
[4] http://www.ozgurlukicin.com/forum/haberler/16081/?page=1#post103756