[Gelistirici] trunk/pisi/scripts - scripts: Add a script to generate ChangeLog files ...

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
27 Mayıs 2010 Per 12:27:51 EEST

On Thursday 27 May 2010 11:15:14 Fatih Aşıcı wrote:
> Author: fatih
> Date: Thu May 27 11:15:14 2010
> New Revision: 29808
>
> Added:
>    trunk/pisi/scripts/make-changelog.py   (contents, props changed)
> Log:
> scripts: Add a script to generate ChangeLog files from svn log

Bu betiğin güzel bir ChangeLog dosyası oluşturması için lütfen commit
mesajlarında aşağıdaki kurallara dikkat edelim (pisi için konuşuyorum):

Yorumun ilk satırı yapılan değişikliğin özeti olmalı ve mümkün olduğunca
değişiklik yapılan kısım başında belirtilmeli. Kısaca;

  bileşen: Özet
  (boş satır)
  Detaylı açıklama.

şeklinde olmalı. Örneğin:

---
cli/info: Use aligned texts to make output more readable

Patch by Barış Metin. Modified to use util.get_terminal_size and
str.join besides some cosmetic changes.

BUG:FIXED:12536
---

Satır uzunluklarının 80 sütunu geçmemesine dikkat edelim. Özet satırının
başındaki bileşen kısmı, dosya adı olmak zorunda değil. Değişiklik api.py
içinde bile olsa sadece komut satırında update ile ilgili bir durumu
etkiliyorsa "cli/update" kullanılabilir.

Kısaca Linux kernel'inde izlenen yönteme benzetmeye çalışıyorum. Bu şekilde
elle ChangeLog yazmak zorunda kalmayacağız.

İyi çalışmalar,
Fatih