[Gelistirici] Kurumsal 2 Alpha

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
24 Mayıs 2010 Pzt 19:08:30 EEST

Doruk Fisek wrote:
> Merhaba,
>
> Sun, 23 May 2010 11:04:14 +0300, Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr> :

> Birkaç haftada bir de düzenli hatırlattım paketleri. "Acelemiz mi var"
> yanıtı aldım.
>
> 4 Mayıs'ta sürüm takvimi başlığı altına ne zaman alıyoruz, alfadan önce
> almamız gerekir dedim. Yanıt alamadım. Alfa için planlanan tarihin
> duyurulması üzerine dün sabah üstteki "alfaya paketleri almıyor muyuz,
> almıyorsak ne zaman alacağız" mesajını yazdım.
>
> Bir saat kadar önce alfa duyuruldu. Halen de bir yanıt alamadım.

> [...]

Selam,

İlk başta bölme işi bana mantıklı görünmüştü ancak sonra pspec'lere gözatınca bu kadar atomlarına bölmenin
ne kadar doğru olduğunu kestiremedim. Zamanında yazılmış runtime bağımlılıkların bölme esnasında kaybolup
kaybolmadığını denetlemenin zor olacağını düşündüm. Aynı zamanda bölünmeden sonra kurulum imajına tek tek hangi
paketlerin alınacağına bakarken bu bölünen paketlerin aradan kaçması da muhtemel.

Ancak ortada gösterilen bir emek olduğu için "Abi böldün ama bence almayalım depoya boşver" de diyemem asla.
Fatih'ten başka da bu haftaya kadar paketlerin review'ina vakit harcayan kimse olmadığı için ve sürüm yöneticisi
olduğum için ikinci ACK'lar da benden gelmek durumunda hissedildi.

Çok yoğun olduğum için bu review işine yeterli önceliği veremedim. Sabah cevap verecektim son
yazdığın e-posta'ya ancak gene unuttum. Tek korkum bölünmeden sonra yazılımların eksik bağımlılık sıkıntısı çekme
ihtimali. Beta'dan önce söz depoya alacağız.