[Gelistirici] Kurumsal 2 Alpha

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
24 Mayıs 2010 Pzt 17:20:26 EEST

Merhaba,

Sun, 23 May 2010 11:04:14 +0300, Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr> :

> 3.5 aydan uzun süre önce hazırladığım bölünmüş KDE paketlerini almayı
> düşünüyor musun?
> Alfada yapmayacaksak bu hamleyi, ne zaman yapacağız?
Resmi depoya alıp almayacağınızı sorup onay aldıktan sonra, 3.5 ay önce
(Ocak sonunda) günlerce uğraşıp Kurumsal 2 için KDE3 paketlerini 120+
paket olarak hazırladım.

Paketleri değerlendirmeye alalım, çok değişiklik var dendi (mantıklı
olarak), ben de öyle yaptım; Fatih hemen ilgilendi ve birçok düzeltme
önerdi (ve ben de yaptım), Serdar da şimdilerde paketleri kurcalıyor.

Birkaç haftada bir de düzenli hatırlattım paketleri. "Acelemiz mi var"
yanıtı aldım.

4 Mayıs'ta sürüm takvimi başlığı altına ne zaman alıyoruz, alfadan önce
almamız gerekir dedim. Yanıt alamadım. Alfa için planlanan tarihin
duyurulması üzerine dün sabah üstteki "alfaya paketleri almıyor muyuz,
almıyorsak ne zaman alacağız" mesajını yazdım.

Bir saat kadar önce alfa duyuruldu. Halen de bir yanıt alamadım.

Açıkçası ne yapacağımı şaşırmış durumdayım. Ne olup bittiğini anlamakta
güçlük çekiyorum. Biri bana açıklayabilir mi?

                   Doruk