[Gelistirici] servis betiginde segfault hata bulma

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
21 Mayıs 2010 Cum 19:03:22 EEST

2010/5/21 Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr>

> Selam,
>
> bu paketi ben playground'umda yeni bağımlılıklarıyla birlikte 0.8.1'e
> cektim 1 ay kadar önce
> ancak daha sonra vakit bulamadım. Bağımlılıkların bazıları halen
> paketlenmedi bazıları da halen
> review'da.
>
> Hatirladigim kadariyla benim playground'daki pakette böyle bir sorun yoktu.
> libvirt için özel
> kullanıcı gerekiyor bu arada onu yaratmazsam *sanki* segfault almistim.
>
> playground'umdaki paket üzerinden gidersen sevinirim.

Ozan Hocam selam, eger
http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/ozan/libvirt/pspec.xml  paketten
bahsediyorsak 0.7.7 gozukuyor, dogru mudur yanlis yere mi bakiyorum?

1) configure ederken virtualbox vmware, lxc (container), vs, destegini
acmissin ama paketleri dependency yazmamissin? ben sadece kvm destekliyoruz
diye onlari --without ile geciyordum.
2) netcf destegi acilmis ama netcf'nin pardus'un ag tanimlamalariyla uyumlu
olduguna emin miyiz? Bununla ilgil mesaj atmistim daha onceden. Eger
calisiyorsa ne ala :)

Tesekkurler,

--
Emre