[Gelistirici] servis betiginde segfault hata bulma

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
21 Mayıs 2010 Cum 18:48:09 EEST

Emre Erenoglu wrote:
> Merhaba gelistirici arkadaslar,
>

> Sorunu dogrusu anlayamadim, debug etmek icin bir oneriniz var mi?  servis
> olarak calistirildiginda neyi begenmiyor olabilir?

Selam,

bu paketi ben playground'umda yeni bağımlılıklarıyla birlikte 0.8.1'e cektim 1 ay kadar önce
ancak daha sonra vakit bulamadım. Bağımlılıkların bazıları halen paketlenmedi bazıları da halen
review'da.

Hatirladigim kadariyla benim playground'daki pakette böyle bir sorun yoktu. libvirt için özel
kullanıcı gerekiyor bu arada onu yaratmazsam *sanki* segfault almistim.

playground'umdaki paket üzerinden gidersen sevinirim.