[Gelistirici] Hadi 2009.2 çıkaralım

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
13 Mayıs 2010 Per 15:57:55 EEST

On 12 May 2010 Çarşamba 21:46:58 Onur Küçük wrote:

>  Doğru diyorsun, paketlerin bağımlılıklarını düzenleyip yeni Qt/KDE ye
> bağımlılık yazmayı düşünüyorum da bir türlü fısat bulamadım. Bunu sadece
> devel de yapacağım (bu akşam ya da yarın gündüz hallederim). İlgili
> paketlerin sahipleri paketleri hazır ise stable a merge etsin,
> paketlerinde değişiklik yapmayı düşünüyorlarsa cumartesiden önce
> değişiklikleri yapsın. Cumartesi sabah stable a merge edilmemiş
> paketleri merge edip tekrar derleteyim.
>
>  Bu arada sıkıntılı paketler varsa sahipleri bana haber veriniz.
>
>  Şu paketlerin ters bağımlılıklarında ilgili değişiklikleri yapmayı
> [...]

 devel altında bağımlılığı yukarıdaki gibi olan paketlerde bağımlılıkları
güncelledim. Sadece Qt bağımlılığı olanları ve diğerlerini ayırıp şöyle bir
liste oluşturdum

 2009/devel/recompilefornewkde

 Sadece Qt olanları da alınca derlenecek paket adedi bir hayli artıyor, bu
yüzden o paketleri tekrar derletmemeyi düşünüyorum. Hepsinin tekrar derlenmesi
gerekiyorsa haber ediniz, KDE paketlerinin yanına "derlense iyi olur"
dediğiniz paketler varsa o dosyada KDE listesinin altına taşıyınız.

 Bağımlılıkları otomatik yazıp history güncelleyen bir betiği de
uludag/trunk/scripts altına koydum, bundan sonra kritik güncelleme
yaptığımızda bu betiği kullanabiliriz.