[Gelistirici] Hadi 2009.2 çıkaralım

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
12 Mayıs 2010 Çar 21:46:58 EEST

On Wed, 12 May 2010 21:17:32 +0300
Mehmet Nur Olcay <mnurolcay at gmail.com> wrote:

> Daha önce farklı KDE sürümüne sahip kitaplıklarla derlenen paketlerde
> test-kararlı arası geçişte bazı sorunlar olmuştu. Şu anda da test
> deposunda eski KDE/Qt ile derlenmiş ama yeni KDE/Qt ile kullanılması
> durumunda olan uygulamalar var. Olası sorunları aşmak için bir nevi
> mass rebuild planı falan var mı yoksa herkes kendi paketinin önünü
> süpürürse depo tertemiz  olur mu diyoruz ? :)

 Doğru diyorsun, paketlerin bağımlılıklarını düzenleyip yeni Qt/KDE ye
bağımlılık yazmayı düşünüyorum da bir türlü fısat bulamadım. Bunu sadece
devel de yapacağım (bu akşam ya da yarın gündüz hallederim). İlgili
paketlerin sahipleri paketleri hazır ise stable a merge etsin,
paketlerinde değişiklik yapmayı düşünüyorlarsa cumartesiden önce
değişiklikleri yapsın. Cumartesi sabah stable a merge edilmemiş
paketleri merge edip tekrar derleteyim.

 Bu arada sıkıntılı paketler varsa sahipleri bana haber veriniz.

 Şu paketlerin ters bağımlılıklarında ilgili değişiklikleri yapmayı
düşünüyorum

 kdelibs
 kdelibs-devel
 qt