[Gelistirici] OpenOffice.org 3.2 Türkçe Çevirileri Hakkında

Hakan HAMURCU hakan at hamurcu.com
11 Mayıs 2010 Sal 23:34:56 EEST

Gökçen Eraslan wrote On 08-05-2010 16:22:
> Cumartesi 08 May 2010 günü (saat 01:44:51) Hakan HAMURCU şunları yazmıştı:

> Selam,

> Evet, bu yüzden kararlı depoya alamadım ve çıkması için 3.2.1'i bekliyorum.
> Çevirilerle ilgili Rail Aliyev ile görüşmüştüm.

> Elinize sağlık.

> Dediğim gibi 2009.2 ile birlikte OpenOffice 3.2.1 sürümünü depoya almayı
> düşünüyordum ama sürüm sayfasında[1] çevirilerin en son 22 Nisan'a teslim
> edilmesi gerektiği yazıyor. Bu durumda, 3.2.1 sürümüne yetişmedi sanırım bu
> çeviriler, doğru mu anladım? 3.2.1'in sürümü 2009.2'ye yetişirse yama ile
> [...]
Gökçen,

Konuyu Rail'e sordum. Gelen cevap aşağıda;

"Derleme sırasında yenilenmiş SDF dosyası kullanılabilir. ooo-build bu
işi çok kolay hale getiriyor. Pardus'un kullandığı sürüm yamalı olduğu
için, yamalı olan yerleri de çevirmek gerekiyor. O da zor olmayacak. po
dizininindeki 2 dosyayı çevirip SDF formatına çevirmek yeterli olacaktır. "

Ne dersin? Pardus 2009.2'de OpenOffice.org 3.2.1'i %100 Türkçe olarak
görebilecek miyiz?

--
*Hakan HAMURCU*
hakan.hamurcu at openoffice.org.tr