[Gelistirici] paket alma: audiokonverter

Metin AKDERE metinakdere at gmail.com
12 Mayıs 2010 Çar 01:34:03 EEST

2010/5/11 Anıl Özbek <ozbekanil at gmail.com>

> Merhaba,
>
> Contrib deposundaki /desktop/kde3/addon/audiokonverter paketinin bakımını
> üstlenmek istiyorum. Şu anki sürüm KDE3 için, KDE4 sürümüne güncelleyip ve
> bir süre kullanıp contrib stable'ye almayı düşünüyorum. Şunlardan pek emin
> değilim sormak istedim:
>
> - Paket kde3 dizini altında, paketi ilk önce devel/desktop/kde/addon/
> dizinine taşıyıp sonra da  stable/desktop/kde/addon/ dizinine mi kopyalamam
> gerekiyor?

Sanırım böyle yapsan bir sorun olmaz, ama emin değilim bu konuda.

> - Paket ismi şu an audiokonverter, bunun kde-servicemenu-audiokonverter
> olması gerekiyor, dizin ve paket ismini değiştirmem yeterli, değil mi,
> yapmam gereken başka bir şey var mı, ya da bilgilendirmem gereken biri (depo
> / bileşen vb. sorumlusu)?

Birkaç gün önce quaddouble paketini qd olarak yeniden isimlendirirken şu
adımları izlemiştim:

- pspec.xml'de paket adını güncelleyip, eski paket için Replaces yazdım.
- Dizin ismini değiştirdim.
- distribution.xml'de, [1] deki uyarıyı göz önüne alarak, eski paketi
Obsoletes altına ekledim.

Şimdiden teşekkürler,