[Gelistirici] paket alma: audiokonverter

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
11 Mayıs 2010 Sal 21:52:57 EEST

Merhaba,

Contrib deposundaki /desktop/kde3/addon/audiokonverter paketinin bakımını
üstlenmek istiyorum. Şu anki sürüm KDE3 için, KDE4 sürümüne güncelleyip ve
bir süre kullanıp contrib stable'ye almayı düşünüyorum. Şunlardan pek emin
değilim sormak istedim:

- Paket kde3 dizini altında, paketi ilk önce devel/desktop/kde/addon/
dizinine taşıyıp sonra da  stable/desktop/kde/addon/ dizinine mi kopyalamam
gerekiyor?
- Paket ismi şu an audiokonverter, bunun kde-servicemenu-audiokonverter
olması gerekiyor, dizin ve paket ismini değiştirmem yeterli, değil mi,
yapmam gereken başka bir şey var mı, ya da bilgilendirmem gereken biri (depo
/ bileşen vb. sorumlusu)?

Şimdiden teşekkürler,
Anıl.