[Gelistirici] 2009/devel/hardware/info/systester - take over, version bump, test system

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
6 Mayıs 2010 Per 19:13:40 EEST

Merhaba,

Bu ilmek sayesinde paket alma sürecini az çok anladım. Zaten uzun zamandır
geliştirici listesini takip edenlerin bildiği bir konu ama yakında yani
katkıcılar / geliştiriciler almak için oldukça büyük değişiklikler hayata
geçirilecek. Yeni katkıcılar ve geliştiriciler yeni paketler yapabilecekleri
gibi depodaki sahipsiz veya sahipli paketlere de talip olabileceklerdir (hiç
kimsenin beş yüze yakın paketi olmamalı bence, yazık :) ).

Eğer bu paket alma (/el değiştirme) süreci yazılı ve internet üzerinden
erişilebilir halde henüz yoksa (bilmiyorum var olabilir ama benim gözüme
çarpmadı), Wiki'ye veya svn'deki doc'a bununla ilgili bir belge ekleyelim
bence. Çünkü çoğu kişi için oldukça basit ve olması gerektiği gibi olduğu
düşünülebilir ama kendinizi yeni bir katkıcı veya geliştiricinin yerine
koyun, eminim siz de zorlanırsınız :)

Sanırım contrib ve Pardus deposunda paket alma konusunda farklılıklar yok,
değil mi?

Paket sahipsizse doğrudan geliştirici listesine bildirmek ve bir süre (?)
bekledikten sonra paket alınabilir.

Paket başka bir geliştiriciye / katkıcıya aitse önce o geliştirici ve
katkıcı ile konuşulur, eğer anlaşılırsa geliştirici listesine haber
verilerek paket alınır.

Sadece geliştirici listesi yeterli mi yoksa devel'e de bir şeyler yazmak
yeterli mi?

Devel'e de haber vermek gerekiyorsa ayrı ayrı mı mesaj atılır yoksa çapraz
mesaj atmak mı gerekir. Ben şöyle bir şablon kullanmayı düşünüyorum bundan
sonraki paket alma işlemlerim için:

Merhaba,

Eğer sizin için uygunsa şu paket(ler)i üzerime almak istiyorum:

kmobiletools -
http://paketler.pardus.org.tr/info/contrib/2009/devel/source/kmobiletools.html

İyi günler,
Anıl Özbek

--

Hi,

If it's ok for you, i would like to take over this (/those) package(s):

kmobiletools -
http://packages.pardus.org.tr/info/contrib/2009/devel/source/kmobiletools.html

Happy hacking,
Anıl Özbek