[Gelistirici] 2009/devel/hardware/info/systester - take over, version bump, test system

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
6 Mayıs 2010 Per 14:47:53 EEST

06 Mayıs 2010 14:18 tarihinde Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> yazdı:

>   Diyoruz, daha önceden adını koyduğumuz ve hepimizin kullandığı yöntem bu.
> Onay vermenin yanında bu işin "haber verme" kısmı da var ki gerçekten çok
> önemli, ki sen de aşağıda listede daha önce "haber verilmiş mi" diye arama
> yapmışsın.

Paket almadan önce sadece geliştirici listesinde değil tüm listelerde arama
yapıyorum ben, herkesin de böyle yaptığını varsaydığımdan geliştirici
listesinde belirtmeyi biraz da bundan ihmal ettim sanırım:

http://www.google.com/cse/home?cx=012154530105083769409:68iszeavc2u
http://mycroft.mozdev.org/search-engines.html?name=pardus