[Gelistirici] Hem sahipsiz hem de atıl paketler (contrib 2009 devel)

Server Acim server at acim.name.tr
5 Mayıs 2010 Çar 23:54:25 EEST

05 May 2010 Çarşamba günü (saat 14:48:02) Anıl Özbek şunları yazmıştı:

> Bir liste çıkarmaya başladım:
> http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/maidis/katkici-2009-bakicisiz-pa
> ketler-durum-listesi
>
> Olaya "bunun için fark etti"deki gibi yaklaşıyorum biraz ben, derdim paket
> silmek değil, bakıcısız paketlere bakıcı bulmak. Bunun için de neyin işe
> yarar neyin yaramaz olduğunun bir şekilde ayrılması gerekiyor.
>
> Listede henüz sadece bir kaç paket var, yani listenin şeklini şemalini
> değiştirmek kolay, nasıl böyle iyi mi, daha iyi olması için öneriniz var
>  mı?

> [...]

solfege
--------
as:
ds:
ss:
aç:
yo:
et:

Sevgili Anıl ve değerli geliştiriciler,

"GNU Solfege" yazılımını başından beri çevirmeye devam ediyorum. Hem yazılımı,
hem de yazılımın "Manual - El Kitabı"nı çeviriyorum.

Aşağıdaki linklerden görebilirsiniz.

GNU Solfege:
http://translationproject.org/domain/solfege.html

GNU Solfege Manual:
http://translationproject.org/domain/solfege-manual.html

Bizzat "müzik teorisi - müzik temeli" ile ilgili olduğu için başından beri
yazılım ile ilgilendim. Ve en azından çevirisini güncel tutmaya çalışıyorum.

"Pardus 2008" sürümünde paketi üstlenen geliştirici sevgili Gökmen Görgen idi.
http://paketler.pardus.org.tr/info/contrib/2008/stable/source/solfege.html

Fakat, kendisiyle bir görüşmemizde paketle ilgilenmeye vakti olmadığını
söylemişti. Bu mailime de cevap verecektir.

Eğer, uygun bulursanız, sizlerin de desteğiyle, paketin güncel halde tutulması
konusunda destek vermeye arzu ederim. Ancak, bunu bir "vekil geliştirici -
proxy developer" desteğiyle yapabileceğimi düşünüyorum. Sizler kimi uygun
görürseniz, veya "vekil geliştirici"m olmak isteyen gönüllü bir geliştirici
varsa, daha iyi olur gibi geliyorum.

Saygı ve sevgilerimle.

--
Server ACİM