[Gelistirici] 2009 devel ve stable deposuna commitler hakkında

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
3 Mayıs 2010 Pzt 13:43:15 EEST

On 02 May 2010 Pazar 20:52:43 Ertuğrul Erata wrote:
> selamlar,
> uzun zamandır 2009 depolarına commit etmiyorum.
> fazla da mail okuyamadığım için şu şekil bir sorum olacak
>
> 1. devel e ben commit ediiyorum stabla a yine ben mi commit ediyorum.

 Evet ama elle direkt komit etmek yerine merge betiklerinden kullanman iyi
olur

> 2. stable a aldığım veya kim alıyorsa o aldıktan sonra sürec ACK sürecinden
> farklı mı işliyor ? (hugin ve bağımlılıklarını Ozan stable a aldı ancak
>  hala contribde gözüküyorlar. ya da benim alıcılarımda bi prblem var)

 Stable a alma süreci aynı, ancak paketler pardus deposundayken, stable pisi
deposuna aktarılmadan contrib den silmemek lazım, stable a alınınca contrib
deposundan silmeli

> 3. rkward da devel de ve stable da versiyon yükseltmiştim ancak depoya
> yansımadı. devel inşa numarası ile mi stable a almalıyım.

 svn/stable  da release=20 var, derlenmiş pisi paketi de release=20, ben bir
sorun göremedim, bir şey mi kaçırıyorum ?