[Gelistirici] 2009 devel ve stable deposuna commitler hakkında

Ertuğrul Erata ertugrulerata at gmail.com
2 Mayıs 2010 Paz 20:52:43 EEST

selamlar,
uzun zamandır 2009 depolarına commit etmiyorum.
fazla da mail okuyamadığım için şu şekil bir sorum olacak

1. devel e ben commit ediiyorum stabla a yine ben mi commit ediyorum.
2. stable a aldığım veya kim alıyorsa o aldıktan sonra sürec ACK sürecinden
farklı mı işliyor ? (hugin ve bağımlılıklarını Ozan stable a aldı ancak hala
contribde gözüküyorlar. ya da benim alıcılarımda bi prblem var)
3. rkward da devel de ve stable da versiyon yükseltmiştim ancak depoya
yansımadı. devel inşa numarası ile mi stable a almalıyım.

tahammülünüz için şimdiden teşekkürler.

kolay gelsin.

--
Ertuğrul Erata