[Gelistirici] bugzilla ve paket gözden geçirme

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
30 Mar 2010 Sal 10:26:59 EEST

Merhaba,

Tue, 30 Mar 2010 08:56:29 +0300, "H. İbrahim Güngör"
<ibrahim at pardus.org.tr> :

> Ek iş eninde sonunda çıkacaktı. Paketlerin takibi çok zorlaştı, bu
> işlem kaçınılmaz oldu artık.
Katılıyorum. Eskiden değerlendirmeye girmiş ama diğer geliştiricilerden
yeterli ilgi görmemiş bir sürü paket unutulup gidecek öteki türlü.

Bugzilla'ya geçirilirse en azından "değerlendirmede hangi paketler var"
listesi alındığında görülebilirler.

                   Doruk