[Gelistirici] bugzilla ve paket gözden geçirme

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
27 Mar 2010 Cmt 18:57:39 EET

25 Mart 2010 Perşembe günü (saat 15:37:35) Semen Cirit şunları yazmıştı:
> Gerekli izinler ile Review grubunu oluşturduk.
> Aynı zamanda default cc'ye review at pardus.org.tr'yi ekledik. (Gözden
> geçirilen paketler tek bir liste üzerinden takip edilebilsin kararı
> almıştık.

perl-Barcode-Code128 paketi için Bugzilla'ya gözden geçirme ile ilgili hata
girdim fakat şöyle bir sorun var: Bileşen listesinde, editor ve sonrasındaki
bileşenlerden biri seçildiğinde öntanımlı CC listesine review at pardus.org.tr
eklenmiyor. editor bileşeninin üstündeki bileşenlerde ise sorun yok.

Ben programming.language.perl'e hata girdiğim için review listesine e-posta
gitmedi.

--
Gökçen Eraslan
Pardus Developer